💬Наставникот е движечката сила на часот. Креативното учење преку игра е вистинска потреба на учениците бидејќи го помага нивниот емиционален, ментален, физички и социјален развој. Преку педагошки методи во кои е вклучена играта учениците учат за сè што ги опкружува, размислуваат, критикуваат, креираат, анализираат, интелектуално се развиваат.
💬 На часот по македонски јазик за седмо одделение при обработката на лектирата „20000 милји под морето“ - Жил Верн, игравме со отпаден материјал и направивме кутија со сцена од романот.
Изборот на играта зависеше од целта и содржината на часот, а просторот и материјалите ги обезбедивме заедно, наставничката и учениците.
👇Лектирата ја обработивме на два наставни часа.
👉На првиот час, усно ја разработивме темата, содржината и идејата на романот. Определивме време и место на настаните, а секако се запознавме и со животот и делото на авторот. Вежбавме течно изразување, со јасна и конкретна мисла, внимававме на литературниот јазик, а читавме и делови од романот.
За таа цел имавме и подготвена презентација.👇
Нема коментара:
Постави коментар