3. 12. 2021.

„20000 милји под морето“-Жил Верн

💬Наставникот е движечката сила  на часот. Креативното учење преку игра е вистинска потреба на учениците бидејќи го помага нивниот емиционален, ментален, физички и социјален развој. Преку педагошки методи во кои е вклучена играта учениците учат за сè што ги опкружува, размислуваат, критикуваат, креираат, анализираат, интелектуално се развиваат.

💬 На часот по македонски јазик за седмо одделение при обработката на лектирата „20000 милји под морето“ - Жил Верн,  игравме со отпаден материјал и направивме кутија со сцена од романот.

Изборот на играта зависеше од целта и содржината на часот, а просторот и  материјалите ги обезбедивме заедно, наставничката и учениците.

👇Лектирата ја обработивме на два наставни часа. 

👉На првиот час, усно ја разработивме темата, содржината и идејата на романот. Определивме време и место на настаните, а секако се запознавме и со животот и делото на авторот. Вежбавме течно изразување, со јасна и конкретна мисла, внимававме на литературниот јазик, а читавме и делови од романот. 

За таа цел имавме и подготвена презентација.👇


👉 На вториот час ги анализиравме ликовите и преку играта со отпаден материјал направивме сцена од романот. 
Материјали: кутија за чевли, пластично шише, листови, боици, ножици, лепак, конци, школки, камчиња, алуминиумска фолија, стапчиња, пластелин и сè што ни се наоѓа по дома, а може да се искористи. 
👇Децата се извонредни и креативни, а сликите во прилог ќе ви го потврдат тоа. Во продолжение погледнете ги нашите активности, а следуваат уште слики.👇































                                       



👉Нашите Тео и Тамара Ставрески беа многу креативни. Погледнете ги нивните извонредни изработки (кутијата со ликови и подморницата во борба со октоподот)







За нашите онлајн посетители подготвивме и една сложувалка👇


 




Нема коментара:

Постави коментар