8. 3. 2021.

8 Март, 2021 година 🌹

🌹 Честит празник🌹

Мојата мајка во срце ми бие,
како сонце свети и сјае,
дење и ноќе за мене се грижи,
кога сум болна до мене спие.

Мојата баба со добрина блика,
како мирислив планински  е цвет,
насмеана, ведра  и топла,
најдобра е на целиот свет.

Мојата учителка со лика милна,
со милослив збор за сите,
нè учи, нè советува често,
со совети добри ни минуваат дните.
              - Бебекоска Анастасија

                   💓 Мајка💓
 Насмевки и прегратки,
љубов и бакнежи,
приказни безброј
и постапки грижливи,
мојата најдобра мајка,
мене ми подарува.
На нејзиното лице,
сонцето грее,
многу е убава,
кога се смее.
         - Бебекоска Ева
  
    💝 Мојата мајка💝
Мојата мајка е убава како цвет,
распеана птица во лет.
Нејзината коса е мека,
и нежна како свила.
Мама ми дава сила,
секогаш моја самовила.
         -Бебекоска Андреа
Андреа


          🌻  8 Март🌻
Ти благодарам, мамо
за твојата љубов.
Ти си нежна и мила,
со коса како свила.

Мојата баба ја сакам,
најдобра, мирна и драга,
повели, букет цвеќе,
а и една торта блага.
    -Костојчиноски Атанас
Атанас

 🌼Мојата мајка🌼
Мојата мајка Даниела се вика
и силно како сонце блика.

Ние многу ја сакаме,
грст љубов ѝ праќаме.

За нас, од срце се грижи,
па ја напишав оваа песна,
зашто 8 Март се ближи.
        -Маретиќ Иван


🌷Мајка🌷
Кога ме гали,
твојата нежна рака,
наеднаш исчезнува,
секоја грижа, секоја мака.

Ах, најдрага мамо!
Ти си нежен цвет,
а твоите зборови
се благи како мед.

Само ќе ти посакам,
среќен празник, мамо,
Благодарам од срце,
за до мене што си само.
          -Чочороска Марија

 
Марија

🌸 8 Март🌸
8 Март е денот, 
секоја жена го слави,
сите жени на светот
празникот среќни ги прави.

Цвеќе и честитка правиме,
за мама, баба и тета,
за учителката со почит,
на денот ќе ги дариме.
           -Ѓорејлиески Андреј



Андреј


🌷Мојата мајка🌷
Мојата мајка
е нежна и мила,
нејзината коса,
    е вистинска свила.

Секогаш насмеана,
ведра и драга,
зборови како мед
од устата блага.
-Бебекоска Теодора

💓Мојата баба💓
Околу челото коса бела,
на усните насмевка драга,
во очите поглед благ
што блеска како зрак.
Мојата баба ја сакам,
и честитки ѝ праќам.
-Бебекоски Мартин

💕Честит празник💕
Мојата мајка мила,
ја сакам најмногу на свет,
таа ми дава сила,
најубав е и најшарен цвет.

Си имам баба една
многу е паметна и вредна,
каде и да одам ме чува,
и дожд кога силно врне,
и ветар кога силно дува.
 -Кукоска Бранкица

Бранкица


   💟 Мајка💟

Како најубав цвет во гората,
како изгрејсонце во зората,
мојата мајка - сонце ме грее,
како топло ветре нежно ме вее.

Секое утро со песна ме буди,
штом зората тивко се руди,
за школо таа мене ме спрема,
мајка ми е најдобра, тоа нема цена.

Мајка ми е како цвеќе,
што му се исправа на ветрот,
како пчелка која нежно,
слетува на цветот.
        -Пешиноска Евгенија 
 


😘Мама😘

Најдрага моја, мамо,
многу си ми драга,
ти ми даваш сила, 
те сакам,  ти си ми мила.
       - Србакоска Воведа

💓Мајчина прегратка💓

Потопло од мајчината прегратка, има?
Таа те топли и во најладната зима.
Мама е како топло летно сонце,
 најнежен допир има,
те учи, се грижи да си здрав,
Мама е вистински ангел за нас.
       - Ставрески Тео и Тамара

💞 Мојата баба💞
Мојата баба има топли очи,
од нив добрина се точи,
Мојата баба за мене се грижи,
ме гушка, ме грее ме чува.
 
Мојата баба вкусни пити прави,
колачи и торти за дечиња здрави.
Ја сакам мојата баба,
вечно да е весела и здрава.
   - Парталоска Андреа
😊Мајка😊
Мила моја прекрасна мамо,
ти си светло сонце што ме грее,
славеј најнежен што ми пее,
ти си златен зрак што насекаде зрачи.

На гости кај баба одам,
па со неа приказни гледам,
јас ѝ сум прв дар,
на нејзиното срце господар.

Наставничке моја мила,
Ти си како самовила.
Секој ден знаења ни делиш,
кон високи дострели целиш.
-Чочороски Мартин


Нема коментара:

Постави коментар